Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YXZ1000R SS EPS '17

Yamaha YXZ1000R SS EPS '17
Yamaha YXZ1000R SS EPS '17
Yamaha YXZ1000R SS EPS '17
Yamaha YXZ1000R SS EPS '17
Yamaha YXZ1000R SS EPS '17
Yamaha YXZ1000R SS EPS '17
Yamaha YXZ1000R SS EPS '17
Yamaha YXZ1000R SS EPS '17
Yamaha YXZ1000R SS EPS '17
Yamaha YXZ1000R SS EPS '17
Yamaha YXZ1000R SS EPS '17
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YXZ1000R SS EPS 2017, cu o structură și un design ce au inovat domeniul UTV-urilor prin echipamentele de ultimă generație ce asigură performanțe competiționale și contururile îndrăznețe ce-l fac să fie aerodinamic și avangardist. Cu dotări remarcabile precum sistemul sport de schimbare a vitezei cu schimbătoare paddle shifters, fara ambreiaj, tracțiunea selectabilă On Command 2WD/4WD/4WD cu diferențial blocat, suspensiile independente double wishbone și jantele de aluminiu de 14 inch cu anvelope Maxxis de 27 de inch, YXZ1000R SS EPS este conceput să domine cele mai dificile tipuri de teren, punându-vă mereu în fruntea clasamentului.

Caracteristici standard:

- motor cu 3 cilindri, 4 timpi, 4 valve, DOHC, capacitate 998cc
- cutie de viteze cu 5 trepte și marșarier
- schimbătoare de viteze sport-shift paddle shifters
- tracțiune selectabilă On-Command 2WD/4WD/4WD cu diferențial blocat
- suspensii independente double wishbone cu bară antiruliu față și spate
- servodirecție EPS
- sistem Intelligent Yamaha Chip Controlled shift
- sistem Launch Control
- pornire electrică
- jante din aluminiu de 14 inch și anvelope Maxxis de 27 inch
- frână de parcare
- rezervor de combustibil de 34 L
- afișaj de bord multifuncțional analogic și digital

UTV Yamaha cu 2 ani garanție.

UTV de vânzare și în rate.

Model disponibil și în varianta SE (imagini culoare negru cu roșu) care aduce în plus tehnologie de fixare a anvelopelor pe jante și o schemă de culoare unică.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.