Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YFZ450R '18

Yamaha YFZ450R '18
Yamaha YFZ450R '18
Contacteaza-ne pentru pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YFZ450R  este un quad performant de curse, un mod îndrăgit de cunoscătorii domeniului și apreciat de cei pasionați de curse și circuite de off road, construit special pentru a le permite acestora să ocupe un loc fruntaș pe podium în astfel de competiții. Primul lucru care face acest ATV sport să se remarce este designul său agresiv, perfect complementar stilului de pilotare care i se potrivește, cu o caroserie zveltă care oferă pilotului posibilitatea de a își transfera cu ușurință greutatea de pe un picior pe altul la negocierea virajelor, pentru a îmbunătății timpii obținuți. Sub capotă veți descoperi un motor compact de 450cc, cu răspuns instant la atingerea accelerației de racing, cu un sistem modern de injecție electronică de carburant, cuplat la o cutie de viteze cu 5 trepte și ambreiaj Assist & Slipper care are rolul de a permite decuplarea parțială la trecerea în treaptă inferioară, reducând la minim efectele frânei de motor și oferind pilotului control total asupra vitezei de intrare în curbe. Manevrabilitatea și stabilitatea sunt garantate de suspensiile de înaltă calitate, optimizate off road, cu amortizor reglabil în 3 poziții, precum și de frânele puternice pe disc, iar această colecție impresionantă de feature-uri transformă YFZ450R într-un quad perfect pentru cei care apreciază senzația de viteză în medii off road.

- motor monocilindru, 4 timpi, 5 valve, DOHC, EFI, 449cc, 37cp
- răcire cu lichid
- sistem Air Induction pentru eficiență crescută, emisii reduse și durabilitate
- sistem ISC (Idle Speed Control) pentru pornire și încălzire rapidă a motorului
- ambreiaj Assist & Slipper
- frână față cu disc dublu ventilat, etriere hidraulice cu 2 pistoane
- frână spate cu disc ventilat de tip wave, etriere cu 2 pistoane
- suspensii față independente cu braț dublu, amortizor Kayaba reglabil cu 3 poziții, cursă 250mm
- suspensii spate cu basculă din aluminiu, amortizor piggyback reglabil cu 3 poziții, cursă 280mm
- cadru hibrid din oțel-aluminiu
- șa căptușită pentru confort


Garanție 2 ani.
Disponibil și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.