CFMOTO a prezentat 6 noi vehicule la Motor China

CFMOTO a prezentat 6 noi vehicule la Motor China

24.05.2023
Pe 19 mai, CFMOTO a tinut o conferinta de presa in cadrul Show-ului International de Motociclete de la Beijing pe tema inovatiei si a dezvoltarii pentru viitor. Brandul chinez a dezvaluit sase noi modele: 1250TR-G 2023, 800MT EXPLORE Edition, XO PAPIO TRAIL, 450SR S, 450NK si 450CL-C, acoperind seriile SR, NK, PAPIO, MT si TR-G. In premiera, a fost lansata seria CL-C (Classic Cruiser).

(stand CFMOTO)

Noile vehicule lansate de CFMOTO demonstreaza angajamentul continuu de a crea „produse excelente” care se axeaza pe performanta inalta, precum si strategia de a veni cu ceva nou pe segmentul de motociclete de cilindree mare.

Publicul a putut admira varianta upgradata a motocicletei touring de lux 1250TR-G 2023. Modelul dedicat calatoriilor pe distante mari vine inzestrat cu featuri mecanice moderne, un sistem de control electronic complet echipat, precum si cu platforma inteligenta si cuprinzatoare CFMOTO Ride.

Urmand succesului deosebit al lui 800MT de acum doi ani pe piata chineza, versiunea EXPLORE EDITION a fost introdusa cu caracteristici imbunatatite si acum dispune de sistemul dual TCS (Traction Control System) dezvoltat in colaborare cu Bosch, ce include sase moduri de riding si CFMOTO RIDE. 800MT Explore promite sa redevina in cel mai scurt timp un lider pe piata Adventure din China. 

XO PAPIO TRAIL, editia in stil climbing a lui XO PAPIO, este nu numai stilata, ci si distractiv de pilotat. Aceasta motocicleta nu doar sporeste confortul pentru naveta de zi cu zi, ci este un partener potrivit si pentru aventuri dincolo de asfalt, pe drumuri off-road usoare. Ofera o optiune de stil unica pentru riderii incepatori si pentru doamne, consolidand prezenta CFMOTO pe piata de mini motociclete. 

Mult anticipata editie cu un singur brat a lui 450SR, cunoscuta ca 450SR S, a fost prezentata la show-ul moto. Designul optimizat, caracteristicile de siguranta si tehnologia avansata stabilesc noul standard pe piata de sportsbike-uri de greutate medie din China.

Au mai fost dezvaluite si motocicletele 450NK si 450CL-C.

450NK, care preia look-ul de serie NK, este alimentata de aceeasi paltforma ca 450SR. Are drept obiectiv sa stabileasca un nou reper pe segmentul de motociclete de strada midsize si se asteapta ca lansarea ei oficiala sa aiba loc in al treilea trimestru al acestui an. O alta revelatie la standul CFMOTO a fost conceptul modificat care a evoluat de la motocicleta de productie cu un singur loc, 450CL-C, alaturi de versiunea cu doua locuri a acesteia. 

1250TR-G 2023: o motocicleta Luxury Grand Touring de top 

1250TR-G 2023 a devenit un standard pentru motocicletele touring motorcycles construite in China, inca de la debut. Doi ani mai tarziu, la Show-ul International de Motociclete de la Beijing, modelul de tip luxury touring aduce avansuri la nivel de control electronic, confort si inteligenta.

800MT EXPLORE: debut pe piata chineza

Dupa debutul international in ianuarie anul acesta, 800MT EXPLORE Edition isi face pentru prima data intrarea pe piata chineza cu ocazia expozitiei de la Beijing. Aceasta motocicleta a primit upgrade-uri cuprinzatoare care tin de controlul electronic, performanta off-road si inteligenta, subliniind capacitatile sale per ansamblu.

Multumita sistemului de control electronic avansat, 800MT EXPLORE Edition ofera 4 moduri de riding: Rain, Sport, Off-road si All-terrain. In functie de conditii, riderii pot personaliza selectia de functii cum ar fi ABS-ul pe fata si spate, TCS si altele. In plus, dispune de anvelope Michelin ANIKEN ADVENTURE, asigurand tractiune crescuta pentru performanta superioara off-road si pentru a le permite riderilor sa exploreze peisaje diversificate.

In termeni de featuri inteligente, 800MT EXPLORE Edition vine echipat cu CFMOTO RIDE, acelasi ca pe editia 1250TR-G 2023. Datorita ecranului de inalta definitie 8-inch si sistemului RDS (detectie radar), pilotii se pot bucura de featuri premium  interactive, cum ar fi navigatia customizata, wireless CarPlay, BSD, LCA, RCW si altele.

XO PAPIO TRAIL: un nou Scrambler in familia XO PAPIO 

Dupa lansarea lui XO PAPIO RACER pe pietele din China si Malaezia, CFMOTO extinde familia PAPIO cu noul XO PAPIO TRAIL, un mini Scrambler cu stil retro. 

In termeni de design, motocicleta XO PAPIO TRAIL demonstreaza puternice afinitati cu stilul retro si Scrambler la fiecare detaliu, de la evacuare si designul fender-ului pana la modelul anvelopei. Aduce elementul de design distinctiv XO  la farul frontal si stopul rotund LED cu grila, rezultand un look impresionant.

In afara aspectului atragator, XO PAPIO TRAIL ofera o experienta de riding excelenta. Ghidonul este inaltat la 143mm, iar pachetul este completat de o sa standard de inaltime 740mm cu design integrat si o greutate de 114kg, asigurand o pozitie de pilotare mai confortabila. Pentru capacitati off-road crescute, XO PAPIO TRAIL are fenderul frontal inaltat 132mm si adauga protectii pentru suspensia fata. De asemenea, are montate anvelope off-road si evacuare pozitionata mai sus, toate acestea creand un sentiment de incredere propice pentru off-road riding. 

Aditional, suportul pentru brat pe spate vine standard. Cu ajutorul unor genti optionale, XO PAPIO TRAIL va transporta cu usurinta incarcatura de care ai nevoie.

450SR S: modelul upgradat cu un singur brat oscilant 

Designul lui 450SR S transmite un aer agresiv, pe masura performantei de care este capabil. Constructia bratului oscilant a fost inspirata de motocicletele de curse profesionale si demonstreaza un pur ADN de racing. Structura reproiectata a evacuarii spate contureaza o linie concisa a coditei si creeaza un sunet deosebit. Forma cu aripioare de rechin a panourilor laterale imbogateste nivelurile deflectorului si disiparea caldurii.

In plus, franele spate au fost optimizate cu un disc 240mm si etriere cu doua pistoane pentru o forta de franare mai puternica. 450SR S vine echipat cu o suspensie fata ajustabila, precum si cu sistemele TCS si ESS pentru siguranta crescuta.

450NK: noul standard pe segmentul de naked bike de capacitate medie 

CFMOTO 450NK este dotat cu un motor motor parallel-twin cu arbore cotit de 270 de grade, unic in clasa sa, cu o putere maxima de 37 kW si cuplu maxim de 39 N.m, permitandu-i sa accelereze de la 0 la 100 km/h in mai putin de 5 secunde si sa atinga viteza de peste 100 km/h in treapta a doua.

Dupa motocicleta 800NK, modelul 450NK este al doilea din gama CFMOTO care dispune de un limbaj de design la a doua generatie pentru seria NK, exprimand spiritul liber si sporty al lui NK-C22. 

Performanta inalta si tuning-ul sportiv ii confera modelului 450NK o manevrabilitate agila, transformandu-l intr-un partener street bike de incredere. Suspensia fata 37mm tunata sport si anvelopele S1 high-performance contribuie la o manevrare precisa la pilotarea pe strazile orasului. 

Frana fata pe disc 320mm cu etriere radiale, combinata cu ABS pe fata si pe spate contribuie la o performanta superioara de stopare atunci cand este nevoie. Sistemul de control al tractiunii TCS vine standard pentru extra siguranta la pilotare. 

Cu o greutate de numai 165kg, 450NK este la fel de usor si agil ca o motocicleta entry-level 250cc. Saua de inaltime 795mm in combinatie cu formatul conic permite riderilor de talii diferite sa manevreze cu usurinta aceasta motocicleta CFMOTO. Ambreiajul modern contribuie la o accelerare eficienta si la schimbarea fara efort a vitezelor. instrumentarul 5 inch dispune de MotoPlay incorporat cu functionalitate de oglindire a ecranului, imbunatatind experienta de riding.

450CL-C: o opera de arta retro

Noua serie 450CL-C, unde CL vine de la CLASSIC si C reprezinta CRUISER, ofera versiuni cu unul si doua locuri, imbinand armonios stilul retro cu tehnologia sofisticata. 

Modelul cu un loc se distinge prin stilul de Bobber si constituie o varianta modificata bazata pe modelul de productie. Are un aspect muscular si metalic cu o nuanta de alb cald. Majoritatea panourilor caroseriei, cum ar fi decorul superior din piele italiana tabacita vegetal de pe rezervorul de combustibil, sunt lucrate manual si meticulos, evidentiind gustul artistic si maiestria motocicletei.

Versiunea cu doua locuri cu stil Cruiser va ajunge curand in productie. Are un rezervor de combustibil in forma de lacrima,  culori metalice si o sa din piele imprimata neagra, care exprima fuziunea intre retro si elegant.

Pe calea inovatiei, dand forma viitorului

CFMOTO este in prima linie in industria de motociclete datorita abordarii orientate spre viitor. De la lansarea primei platforme inteligente din industrie CFMOTO RIDE in toamna lui 2022 si pana la introducerea conceptului de Creare de Produse Excelente la Conferinta de Primavara din 2023, brandul chinez ramane fidel angajamentului de a dezvolta noi vehicule cu doua si patru roti, dezvaluind la Expozitia Internationala de Motociclete de la Beijing 6 noi modele de motociclete. CFMOTO promite sa livreze in continuare produse de top si experiente incredibile clientilor de peste tot din lume, oferind calitate excelenta, performanta si manevrabilitate deosebita, configuratii electronice avansate si o experienta inteligenta fara egal.


CFMOTO a expus 6 noi modele la show-ul moto din China: 1250TR-G 2023, 800MT EXPLORE Edition, XO PAPIO TRAIL, 450SR S, 450NK si 450CL-C.

Te-ar putea interesa si:

KTM anunta deschiderea inscrierilor pentru Seriile e-Motocross Juniori 2024

Cu suport complet din partea KTM, Seriile e-Motocross Juniori revin pentru sezonul 2024 si, de ieri, inregistrarile s-au deschis oficial pentru tinerii care concureaza cu modelul KTM SX-E 5 pentru a-si asigura unul din cele 40 de locuri la linia de s...

Citeste mai mult