Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki Mule Pro-MX '19

Neinmatriculabil fara TVA
9243 EUR

TVA inclus
10999 EUR

Kawasaki Mule Pro-MX este un SXS utilitar 4x4 ce debutează în sezonul anului 2019, reușind să iasă în evidență prin multitudinea de dotări standard oferite la un preț prietenos asigurând astfel un raport calitate/preț avantajos. Grație motorizării optimizate de 700cc cu 1 cilindru și a benei încăpătoare, vehiculul este capabil să efectueze eficient transporturi cu gabarit crescut pentru a reduce semnificativ timpul de lucru iar prezența servodirecției EPS, a diferențialului blocabil spate și a suspensiilor optimizate, SXS-ul reușeste să ofere și o manevrabilitate și un control de top. Cadrul din oțel, proiectat după filosofia japoneză Shinari ce se referă la capacitatea unui obiect de a își menține elasticitatea în orice situație revenind mereu la forma inițială, îi oferă abilitatea de a se descurca în orice mediu sporind în același timp gradul de confort al utilizatorului. Toate aceastea alături de un design serios și o schemă grafică reprezentativă Kawasaki de verde cu negru însumează un vehicul competent și pregătit să vă transforme ziua de lucru într-o experiență distractivă și relaxantă.

Caracteristici standard:

- motor pe injecție de 695cc 44cp, 1 cilindru, 4 timpi, răcit cu lichid,
- pornire electrică
- cutie de viteze automată CVT, 2 trepte și marșarier
- tracțiune selectabilă 2WD/4WD
- diferențial blocabil spate
- servodirecție EPS
- volan cu poziție reglabilă
- rezervor cu capacitate de 36L
- suspensii față/spate independente, braț dublu
- frâne hidraulice cu 2 discuri, 186 mm față, 174 mm spate
- frână de parcare
- capacitate de remorcare de până la 680kg
- cadru din oțel rezistent și flexibil tip Shinari
- gardă la sol de 270 mm
- spațiu de depozitare amplasat sub scaunul pasagerului, cu o capacitate de 5L
- afișaz digital
- benă basculantă, de dimensiuni crescute

 

SXS de vânzare și în rate.

Garanție 2 ani.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 4 timpi
Putere : 44 CP
Capacitate : 695 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : CVT automată, 2 trepte + marșarier
Rezervor : 36 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe cardan
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : double wishbone
Suspensie spate : double wishbone
Frana fata : hidraulica, disc dublu
Frana spate : Hidraulica, 2 discuri
Frana parcare : mecanica
Anvelopa fata : 25 x 8.00 R12
Anvelopa spate : 25 x 10.00 R12
Lungime : 2795 mm
Latime : 1525 mm
Inaltime : 1890 mm
Greutate : 719 KG
Garda la sol : 270 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2019
Culori : verde

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.