Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Can-Am Traxter PRO HD8 T1B '18

Can-Am Traxter PRO HD8 T1B '18
Contacteaza-ne pentru pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Can-Am Traxter PRO HD8 T1B 2018 - UTV utilitar complet echipat pentru cele mai diverse și dificile sarcini. Dispune de 3 locuri și se afirmă prin spațiul său exstins de stocare de 62.3L, bena cu capacitate de 390kG, capacitatea de tractare de 907Kg și cușca de protecție cu certidicare ROPS, toate acestea accentuând caracterul utilitar și oferind avantajele de care aveți nevoie pentru a trece cu succes peste orice provoare. Cu un motor Rotax puternic și eficient de 976cc și 50cp și cutia de viteze Pro-Torq, suspeniile cu amortizoare pe gaz, sistemele de control electronic al accelerației și cel de control la coborârea în pantă și servodirecția DPS în completare Traxter PRO HD8 T1B are toate dotările necesare pentru a fi un UTV ușor de controlat și eficient în orice circumstațe.

Dotări standard:

- motor Rotax HD8 cu injecție, 799cc, 50cp, 2 cilindri în V, răcire cu lichid
- cutie de viteze automată Pro-Torq cu sistem de comutare rapidă și treaptă Extra-Low
- tracțiune selectabilă cu 4 moduri, 2x4 dif. spate blocat, 2x4 dif spate liber, 4x4 dif. spate blocat, 4x4 dif. spate liber
- diferențial spate blocabil
- diferențial față Vico-Lok QE, auto-blocant
- servodirecție DPS
- sistem de control la coborârea în pantă (Electronic Hill Descent Control)
- sistem control electronic accelerație (Intelligent Throttle Control)
- suspensie față cu braț dublu tip A, cursă de 254mm, amortizoare pe gaz
- suspensie spate de tip TTA-HD cu bară externă anti-ruliu, cursă de 254mm, amortizoare pe gaz
- frâne față cu 2 discuri de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- frâne spate cu 2 discuri de 220mm, ventilate, etriere cu 1 piston
- troliu cu ghidaj rolă, capacitate de 2041Kg
- jante de 14 inch din aluminiu de culoare închisă
- 2 prize tip brichetă, una în consolă, cealaltă sub zona de stocare din bord
- 4 faruri de 35W pentru unghi larg de vizibilitate, stopuri cu lumini LED
- banchetă de tip Versa-Pro cu suprafață ranforsată
- bară de protecție față
- scut de protecție
- cușcă de protecție cu certificare ROPS
- volan cu poziție reglabilă
- capacitate maximă de stocare de 62.3L
- benă cu capacitate de 390Kg
- cutie impermeabilă de depozitare de 21L, amplasată sub banchetă
- capacitate de tractare de 907Kg
- sarcină maximă admisă de 616Kg
- rezervor de 40L pentru autonomie optimă
- afișaj multifuncțional digital: vitezometru, turometru, indicatori trip, ore funcționare, treaptă viteză, nivel combustibil, indicator cuplare centură, ceas
- 3 locuri
- bilă de remorcare de 2 inch cu priză pentru remorcă
- 4 faruri de 35W pentru unghi larg de vizibilitate, stopuri cu lumini LED

Caracteristici T1B:

- oglinzi
- claxon
- lumini semnalizare
- spațiu pentru plăcuța de înmatriculare

UTV Can-Am cu 4 ani garanție.

UTV de vânzare și în rate.

Prețul afișat este pentru varianta de culoare verde. Modelul este disponibil și pe culoarea Pure Magnesium Metallic, la prețul promotional 12200 EUR + TVA.

Modelul are omologare T1B (este înmatriculabil).

Istoria Can-am Bombardier

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doosnowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.