Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Can-Am Outlander MAX DPS 450 T '23

Referinta: 0002XPD00
Reducere 7%
Can-Am Outlander MAX DPS 450 T '23
Can-Am Outlander MAX DPS 450 T '23
PRP Acesta este pretul de lista recomandat de producator. Pretul de vanzare este mai jos.

9.375 €

8.719 €
(+TVA)
PRP Acesta este pretul de lista recomandat de producator. Pretul de vanzare este mai jos.

56.290 RON

52.350 RON
(TVA inclus)
Disponibilitate: In Stoc
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Calculator rate online

de la RON lei/luna( luni ).

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


On Off Road 

Descriere

Can-Am Outlander MAX DPS 450 T 2023 este unul dintre cele mai accesibile ATV-uri premium cu sasiu lung si servodirectie. Se deosebeste printr-o serie de dotari premium care il impun pe piata ca un competitor demn de luat in seama pe segmentul de ATV entry-level: motor Rotax eficient cuplat la o cutie automata CVT de inalta performanta, servodirectie Tri-Mode DPS, suspensii de ultima ora, sistem antifurt si altele. Puternic, manevrabil si confortabil pentru pilot si un pasager, Outlander MAX DPS 450 T este ideal pentru treburile simple sau de dificultate medie de pe proprietatea dumneavoastra sau pentru o plimbare in off road.

Categorie de viteza: peste 60 km/ora.

Caracteristici tehnice:

  • motor Rotax 450, 1 cilindru, racit cu lichid, 427cc, 38cp, EFI
  • cutie de viteze automata CVT cu frana motor standard
  • tractiune selectabila 2WD/4WD cu BTC (Brake Traction Control)
  • servodirectie Tri-Mode DPS (Dynamic Power Steeering)
  • suspensie fata cu brat dublu tip A, amortizoare pe ulei, cursa 229mm
  • suspensie spate TTI independenta, amortizoare pe ulei, cursa 224mm
  • frane fata cu 2 discuri ventilate 214mm, etriere hidraulice cu 2 pistoane
  • frana spate cu 1 disc ventilat 214mm, etrier hidraulic cu 2 pistoane
  • jante din aluminiu de 12 inch
  • inaltime a seii de 858mm, pozitie de pilotare naturala
  • portbagaje de capacitate 54.5/109 kg fata/spate
  • compartiment de depozitare spate 10.9L
  • capacitate remorcare 590kg
  • rezervor de combustibil de 20.5L
  • afisaj multifunctional digital 4.5-inch cu toate datele: vitezometru, turometru, kilometraj, indicatori trip si ore, nivel combustibil, treapta viteza, indicator 4x4, ceas
  • precablat pentru troliu
  • priza tip bricheta in consola, conector standard spate 15-A
  • sasiu lung
  • bumper heavy-duty pe fata
  • sa cu sistem Convertible Rack System (CRS)
  • ghidon standard
  • sistem de ergonomie dinamica pentru pasager
  • spatar, praguri ridicate si manere de sustinere pasager
  • sistem antifurt DESS (Digitally Encoded Security System)
  • sistem LinQ de atasare/detasare rapida a accesoriilor
  • schema de culoare: Granite Gray.

Caracteristici omologare T:

  • dispozitiv remorcare cu priza pentru remorca
  • indicatori de directie
  • lampi de pozitie
  • oglinzi
  • claxon.

Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.

Modelul are omologare T3b (se inregistreaza la primarie)

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

ATV de vanzare si in rate.

FONDURI-EUROPENE

Istoria Can-am Bombardier

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doosnowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.
Test RideContact