Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha Grizzly 450 IRS '16

Referinta: Grizzly 450 IRS 2016
Yamaha Grizzly 450 IRS '16
Yamaha Grizzly 450 IRS '16
Yamaha Grizzly 450 IRS '16
Yamaha Grizzly 450 IRS '16
Yamaha Grizzly 450 IRS '16
Yamaha Grizzly 450 IRS '16
Yamaha Grizzly 450 IRS '16
Yamaha Grizzly 450 IRS '16
Yamaha Grizzly 450 IRS '16
Yamaha Grizzly 450 IRS '16
Yamaha Grizzly 450 IRS '16
Origramul Rabla
Black Friday

Descriere

Noul Yamaha Grizzly 450 IRS este de un partener utilitar de neoprit pentru zilele grele de munca in care trebuie sa transportati incarcaturi pe terenturi accidentare. ATV-ul are caracteristici off road ce usureaza fiecare sarcina : de la motorul puternic, cutia de viteze Ultramatic V-Belt, suspensiile independente, afisajul LCD cuprinzator si selectorul drive mode cu 3 moduri pana la tractiunea excelenta pe orice tip de traseu. De asemenea are un consum redus de combustibil si nu genereaza costuri ridicate pentru intretinere. Pentru zilele grele de munca ATV-ul mai poate fi personalizat cu o gama variata de accesorii : troliu, pluguri, lame de zapada sau cutii pentru arme de vanatoare.

ATV YAMAHA cu garantie 2 ani si livrare gratuita.

ATV de vanzare si in rate.

Cadou cutie textila ATV-uri.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.